Sálavé vykurovanie vo vyváženom pomere s prúdením teplého vzduchu sú splneným cieľom konštruktérov keramických krbov SOLID. Tento výrobok charakterizujú čisté línie, precízne remeselné spracovanie a ručne vyrábané keramické veľkoformátové kachle.
Kombinovaný spôsob vykurovania keramického krbu SOLID je založený na odovzdávaní tepelnej energie sálaním a súčasným prúdením teplého vzduchu. V spodnej časti keramického krbu sa nasáva studený vzduch, ktorý postupne prechádza celým krbom až do jeho vrchného priestoru, kde už ohriaty pozvoľna vystupuje do interiéru. Systém je navrhnutý tak, aby odovzdávanie tepla sálaním bolo prioritou a prúdenie vzduchu, alebo konvekcia, potom príjemným doplnkom. Všetko funguje úplne automaticky.
Inovatívna krbová vložka dosahuje účinnosť viac ako 85 % a spĺňa ekologické normy smernice Európskej komisie o Ekodizajne. Vďaka dvojitému sklu je krb bezpečnejší a komfortnejší. Keramické akumulačné krby SOLID sú vhodné aj pre nízkoenergetické domy.
Keramický obklad je na všetkých štyroch stranách. V ponuke sú tri typy keramických krbov, a to s rovným ohniskom alebo s rohovým ľavým a pravým. Spaľovacia komora je vyložená šamotovými tvarovkami, v štandardnom vyhotovení s roštom s možnosťou zmeniť ho na variant bez roštu. Inovatívny systém vedenia spalín DOUBLE SPIN zvyšuje celkovú účinnosť krbu. Výstup spalín je štandardne možný horným alebo zadným odvodom. Vďaka sekundárnemu prívodu vzduchu na vnútornú plochu skla dvierok sa účinne zabraňuje usadzovaniu nečistôt. Čistému pohľadu na oheň tak nič nebráni. Primárny a sekundárny prívod vzduchu sa reguluje jediným ovládacím prvkom.
Dizajnové krby SOLID je možné vybaviť akumulačnými tvarovkami z patentovaného materiálu MAMMOTH, ktorý má vysokú mernú tepelnú kapacitu s vysoko efektívnym prenosom tepelnej energie a následným odovzdávaním tepla späť do miestnosti, a to až niekoľko hodín po dohorení paliva. Celková hmotnosť sad akumulačných tvaroviek môže byť až 152 kg.
Dostatočný prísun vzduchu na optimálne spaľovanie zabezpečuje systém CPV – centrálny prívod vzduchu z exteriéru. Na pripojenie CPV zo spodnej časti (z podlahy) je pre varianty “zadný odvod spalín” (SOLXDHFZK 10, SOLXDHLZK 10 a SOLXDHRZK 10) nutné použiť systémový prvok AIRBOX 02 – ide o voliteľné príslušenstvo.
Vždy dostatok kyslíku Krbové kachle sú navrhnuté tak, aby mali vždy dostatok spaľovacieho vzduchu pre horenie. Vďaka centrálnemu prívodu vzduchu (CPV) ide do spaľovacej komory dostatočné množstvo vzduchu, takže všetko prebieha bez starostí.
Prezrite si video ako správne zakúriť v ohnisku Romotop.
Značka
Romotop
ROMOTOP patrí medzi európskych lídrov vo výrobe krbových kachlí a vložiek
Už viac ako milión domácností po celom svete sa teší z produktov značky ROMOTOP. Každý výrobok, ktorý opustí výrobný závod v Suchdole nad Odrou, je výsledkom spoločného úsilia všetkých 700 zamestnancov. Vďaka svojmu modernému výrobnému zázemiu, kompetentným zamestnancom a kvalifikovaným odborným predajcom patrí značka ROMOTOP medzi európskych lídrov v obore. Výrobný proces s veľkým podielom robotizácie prebieha na 32 000 m². Pružnosť v dodávkach zákazníkovi je podporovaná 25 000 m² skladovacích plôch a vlastnou kamiónovou dopravou.
Krbové kachle a krbové vložky ROMOTOP oslovujú svojich zákazníkov prvotriednym designom, špičkovou kvalitou dielenského spracovania a inovatívnym riešením procesu spaľovania dreva. Široké spektrum produktov vyhovuje potrebám štandardných a nízkoenergetických domov. Tepelnú energiu je možno ukladať do akumulačných obkladov , alebo prostredníctvom teplovodných výmenníkov rozvádzať po celom byte. Na výber sú k dizpozícii obklady z ručne vyrobenej keramiky, alebo prírodných kameňov.
ROMOTOP je inovátor
V oblasti designu , vývoja a kvality spaľovania patrí ROMOTOP medzi inovátory.
Dnešná doba očakáva v obore krbových kachlí a krbových vložiek stále náročnejšie ciele. Na rozdiel od minulosti, po nás požaduje nielen nevšedný estetický zážitok, ale zrejme vysokú účinnosť výrobku a jeho vysokú efektivitu a ekológiu. Naše výrobky sa v moderných domácnostiach stále častejšie stávajú najvýznamnejšími zdrojmi tepla. Náš inovačný tím neustále zdokonaľuje krbové telesá smerom vysoko účinným a čisto pracujúcim výrobkom. Vďaka svojmu etickému kódexu presadzuje firma Romotop vo svojich inovatívnych riešeniach vždy ekológiu a ekonomickosť prevádzky.
Cieľom inovačného tímu je prinášať nové technické riešenie hlavne v oblasti návrhu spaľovacích komôr, nadväzujúce na spalinové cesty a riadením spaľovacieho procesu. Výsledkom tohto úsilia sú dnes výrobky dosahujúce omnoho stabilnejšie priebehy horenia v širokom intervale tepelných výkonov. Firma ROMOTOP je mimo iného vlastníkom patentu prinášajúci zákazníkom teplovodný výmenník zo systémom TRIPLE PASS, čo dosahuje vyšší prenos tepla do vykurovacieho telesa a zaisťuje menšie množstvo škodlivín produkovaných spaľovaním biomasy.
Komplexné odborné poradenstvo a servis
Vďaka širokej ponuke produktov a riešenia môžeme svojim zákazníkom ponúknuť a realizovať koncept vykurovania – teplovzdušný, sálavý a teplovodný. Spoločne s vlastnými, vysoko kvalifikovanými poradcami a servisnými technikmi disponujeme naviac celoeurópsku sieť preškolených predajných partnerov.
Naši zákazníci oceňujú komplexnú ponuku v oblasti poradenstva, inštalácie, dopravy, a odborného servisu.
Cookies sú údaje, ktoré prehliadač ukladá pri prezeraní stránok. Váš súhlas je pre nás dôležitý, aby sme vám vedeli ponúknuť čo najlepší obsah. Viac info.
Nevyhnutné
Vždy aktívne
Tieto súbory cookie zabezpečujú základné funkcie a bezpečnostné funkcie webstránky. Bez nevyhnutných cookies by stránka nefungovala.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Analytické pomáhajú zlepšovať obsah nášho webu. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.